Sunday, March 25, 2012

PATUTKAH AKU???

Assalamualaikum...salam hari ahad..lame suda aku x update blOg nie haa..macam mane aku nak mule kan erk...hrmmm aku cume wanita yg biase...mestilah dalam hidup kite mahu kan yg terbaik untuk diri kita kan..berdasarkan tajuk yg aku tulis nie PATUTKAH AKU membuat kputusan bhawa aku ingin memutuskn hbungn aku brsama dia..aku merasakn sekarang aku x ingin bercinta...menerima ksih syg seorg insan yg bergelar lelaki..betOl jugak kata2 ibu dan ayah..kalO tngah blajar jgn kamO brcinta..akan tetapi aku melanggar perintah mereka..adakah aku ingin melaksanakan  rancangan yg aku rancang nya dahulu..aku ingin pergi tanpa berita tidakkah aku brsifat kejam...hmmm..mcam mna aku nak buat nie.......pening kepala aku..aku ingin meminta pertolangn sesorang yg boleyh bagi nasihat kat aku tapi siapakah.........................

No comments:

Post a Comment