Tuesday, October 18, 2011

KITA LAIN KAN AWAK ;)

salam awak..knpe kita asyik gadoh awk..awak kata saya selalu buat kesalahan yang sama..saya mintak maaf awak..hari ini kan awak kita gaoh besar..awak paksa saya g jumpa awak..walaupon saya takot sebenarnya..saya jumpa awak just nak bagi balik barang awak..dari jauh semata-mata nak bagi barang dekat awak..lepas bagi barang awak..awak terus balik..saya nak pandang awak..rasa cam nak peluk awak..tapi itu MUSTAHIL..tiket saya terlewat 8.55 pm baru sampai..sekarang baru 7 lebih..saya nangis awak..saya rindu awak..saya x caya awak dah tinggalkan saya..saya arap awak ada ditepi saya sekarang..tapi tu MUSTAHIL..sya dapat rasa ada orang dibelakang saya..awak rupanya..epynya saya.. :)tapi saya ego saya wat x tau je..tapi lam hati rasa cam nak melompat jew..hehee;) train saya dah sampai..saya nak pandang awak kali terakhir..tapi saya ego..saya xnak buat cam 2..tapi kenapa saya berharap awak akan hantar saya or akan ada dekat stesen pertukaran nanti tunggu saya dekat sana..tapi sia2x..saya menangis sampai tertido2x..saya terjaga sampai 1 stesen 2..tibe2 je saya berharap lagi awak ada kat situ..kenapa awak saya terlalu sentiasa awak ada..tapi memang betol awak..
AWAK SENTIASA ADA DISETIAP STESEN MENUNGGU SAYA..MEMANG BETOL GERAK HATI SAYA MERASA AWAK SENTIASA ADA DEKAT SAYA..SAYA MINTAK MAAF AWAK BETERI FON SAYA HABIS..TERLALU JAUH AWAK..KENAPA SELALU SAKITKAN HATI SENDIRI..SAYA TAHU AWAK TAK SIHAT..TAPI KENAPA AWAK IKUT SAYA LAGI..AWAK RISAUKAN SAYA NAIK KTM..JANGAN RISAU AWAK SAYA SELAMAT..SAYA HARAP AWAK SENTIASA ADA..;)SAYA SAYANG AWAK SAMPAI BILA2X..;)

No comments:

Post a Comment